vrijdag 10 september 2010

A brand new start

Lange tijd was er niks en vandaag hervond ik het "licht". Ik zat in bad en ineens voelde ik weer die aloude drive om te schrijven, te delen, melding te maken van mijn gedachten....diep weten aan de oppervlakte brengen en te laten samenvloeien met woorden, zodat ik mijn binnenkantjes kan delen

Ik heb al drie jaar intensief bloggen op hyves achter de rug maar toen ik mijn geliefde ontmoeten vloeide alles naar dat punt, alle verhalen die ik wilde vertellen kon ik aan iemand vertellen..en toch..en nu het kriebelt en jeukt. Ik wil schrijven. Ik wil delen, ik wil feedback, ik wil anderen aan het denken zetten, live maar zeker ook via het net. En niet meer al mijn dramaatjes, niet meer alleen mijn eigen verhalen, ik wil meer, ik wil de "lessen" van mijn leven delen (als mens en professional) zodat iemand anders er op zijn of haar manier weer iets mee kan en ooit..volgend jaar wil ik een boekje uitgeven. Dit is dus niet meer het "dagboek" dit is mijn zoektocht en huiskamer bij het begaan van de weg tussen hoofd en hart

Hyves is niet meer, ik ga die pagina opruimen en mijn mooiste blogs in Retro hier plaatsen.. Voor hen die ze toen waardeerde en voor mezelf. Op facebook heb ik ook nog wat losse notities zwerven die hetzelfde lot zullen ondergaan. Dit wordt mijn blog.....

2 maanden speeltijd om dit onder controle te krijgen..als ik 44 ben wil ik eindelijk doen wat ik mezelf al zoalng beloof. Mijn plek innemen en een inspiratie zijn voor anderen.

1 opmerking:

  1. Zeg niet alles wat je weet weet alles wat je zegt

    Maak het zo simpel mogelijk niet simpeler

    Als je tegen de stroom in gaat kom je bij de bron
    kus en succes

    A

    BeantwoordenVerwijderen